A projekt

A projekt - The project

A projekt kétféleképpen valósítható meg. 

1. Applikációként,amit a felhasználók letölthetnek a mobileszközeikre. / Ebben az esetben fennáll annak a veszélye,hogy nem minden eszközön fut majd az alkalmazás!!! /

Az Applikáció kifejlesztése 4-6 hónap. Költsége:2 millió Ft 

2. Önnáló mobil készülékként,amihez jeladók tartoznak max 7 db. 

A prototípus kifejlesztési ideje: 6-9 hónap. Költsége: 10 millió Ft

A projekt megvalósítása érdekében 500 millió Ft-os támogatás igényelhető.Az alábbi linkre kattintva tájékozódhat a részletekről.


A készülékről / Applikációról bővebben:
A 0 - tól 4 éves korú gyermekek nem tudnak minden esetben beszéddel kommunikálni, és ebből eredően nem képesek közölni a szülővel, nagyszülővel, nevelőszülővel, vagy a gyermekek felügyeletével megbízott személlyel, vagy személyekkel a konkrét helyzetüket, hogy hol tartózkodnak egy adott helyiségben, és mit csinálnak.
Ha a korábban említett személyek nagyon elfoglaltak, a házimunkával ( mosás,főzés,takarítás,mosogatás,... ), vagy a ház körüli teendőikkel ( fűnyírás,kerti munka,...) , akkor a felügyelete, vagy felügyeletük alatt álló gyermekre, vagy gyermekekre kevésbé, vagy egyáltalán nem képesek kellőképpen figyelni, mert megoszlik,vagy teljesen elterelődik a figyelmük, ennek baleset, Pl:égés,forrázás,mérgezések,leesés,végzetes esetben akár halál is lehet a következménye.
Azon túl, hogy a 0-tól 4-éves korú gyermek, vagy gyermekek nem képesek minden esetben beszéddel kommunikálni, ( addig amíg meg nem tanulnak beszélni,vagy véglegesen némák ) ,egy másik nyomós ok is szerepet játszik a készülék kialakításában.
A sérült (néma-vak-szellemi), vagy hátrányos helyzetben lévők számára is használható legyen a mindennapokban legyenek akár felnőttek, vagy gyermekek.
A gyermekfelügyeleti és baleset megelőző készüléket nem csak belterületen, hanem külterületen, és belterületen egyaránt igénybe lehet venni.(lakás, családi ház, udvar)

  • Számtalan helyszínen alkalmazható,
  • Egyszerre 7 gyermek helyzetéről tudd tájékoztatni,
  • 100 méteres hatótávolságon belül használható,
  • Test-re lehet szabni, ( a valóságnak megfelelően be lehet rendezni,az ingatlant, és annak közvetlen környezetét.)
  • Hangutasítással pontosan közli az érintett gyermek, vagy gyermekek nevét.
  • A konkrét helyszínt, vagy helyszíneket, ahol a gyermek, vagy gyermekek tartózkodnak.
  • Ki lehet jelölni veszélyes helyeket (lépcső, korlát, terasz),
  • veszélyes tárgyakat (kandalló, konnektor, konvektor),
  • veszélyes anyagokat (hipó, sósav, gyógyszer),
  • veszélyes távolságot ( 10,20,30 cm ) melyhez közeledve a gyermek/ek helyzetéről a készülék beszédhanggal,és vészjelző hanggal is azonnal tájékoztatja a felhasználóját.
  • Be lehet állítani, hogy milyen időközönként (10,20,30 mp,stb.) adjon tájékoztatást a készülék a gyermek/ek helyzetéről.


Piackutatás
Az interneten végzett ( nem csak országos ) felmérés során kiderült,hogy a megcélzott piaci szegmens 94.7%-ban nyitott arra,hogy egy ilyen gyermekfelügyeleti,és baleset megelőző készüléket használjon a mindennapokban.
A válaszadók átlag életkora 33.1 év.
Szívesen ajánlanák is az ismerőseiknek a készüléket kipróbálás után.
A készüléket 50-50%-ban használnák érintős, és nyomógombos kivitelben is.

Célpiac

  • Gyermeküket,(gyermekeiket) egyedül nevelő nők, férfiak.
  • Szülők, nevelőszülők, (anyukák, apukák).
  • Nagyszülők,(nagymamák, nagyapák).
  • Baby sitter-ek,(itthon-külföldön).
  • Sérült,(látás, hallás, szellemi) hátrányos helyzetben lévő családok gyermekei, hozzátartozói-felnőttek).

Célpiac létszáma helyileg: megközelítőleg 5000 család.
Célpiac létszáma a régióban: megközelítőleg 26506 család.
Célpiac létszáma országosan: megközelítőleg 1.300.000 család.
Célpiac létszáma világviszonylatban: megközelítőleg 1.260.000.000 család.

A készülék / Applikáció bemutatása

A mobiltelefonok működési elvével azonos.
- Menürendszer
- Menüpontok (néhány kivételével.) - Ikonok, navigálás (testre szabás) is.

- Egyszerűbb (nyomógombos). Kijelző: 2D-s
- Komolyabb (érintőkijelzős). Kijelző:3D-s


Tartozékok:
- Akku
- Töltő (ami jó a készülékhez, és a jeladóhoz is.)
A jeladót, a gyermek/ek ruhájára kell csíptetni.
A készülék segítségével, így elkerülhetőek a súlyos, vagy akár végzetes balesetek. 



Egészségügyi szempontok:
A balesetek számának és okának ismerete teszi lehetővé, hogy baleset megelőzési programokat, készülékeket, illetve stratégiát dolgozzunk ki a további sérülések, mérgezések megelőzésére.
Hazánkban eddig a közlekedési balesetek kaptak nagyobb nyilvánosságot. Ennek jelentősége a továbbiakban sem becsülendő le, fontos azonban tudni, hogy a fiatalabb korosztályokban a lakásban és a körül, azaz a háztartásokban fordulnak elő leggyakrabban balesetek.

Egészségügyi kiadások

A napokban kerültek nyilvánosságra a magyar államadósság után fizetett kamatkiadások legfrissebb adatai. A portfolio.hu cikke szerint soha nem látott csúcson állnak a kamatkiadások. Miért alakult ez így? Sok -e az erre fordított összeg, mennyi ez mondjuk az egészségügyre szánt közkiadásokhoz viszonyítva? Mennyit fizetünk mi magunk, "zsebből" a saját egészségünkre az állami kiadásokhoz képest? Lesz -e a közeljövőben kevesebb a kamatkiadás, esetleg több az egészségügyre fordított közkiadás? Mennyit költünk egészségügyre másokhoz képest? Szeretnék egy kicsit átfogóbb képet adni, leginkább a puszta számokkal a középpontban, hogy tisztában legyünk a kiadások alakulásával és egymáshoz viszonyított nagyságrendjével.

Államadósság, kamatok


A teljes magyar GDP nominálisan körülbelül 28 ezermilliárd forint, az államadósság mértéke a GDP-hez viszonyítva annak mintegy 78%-a. Az államadósságra költött éves kamatkiadás pedig 2012-ben 1202 milliárd forint volt.

Az egészségügyi kiadások

Az államadósság generálta kamatkiadások tehát 2012-ben 1200 milliárd forintra rúgtak. Az egészségügyi alap kiadásai körülbelül 1400-1500 milliárd forintot tesznek ki. Jól látható, hogy ez a teljes, 28 ezermilliárd forintos GDP-nek körülbelül 5%-a. Nominálisan pedig körülbelül 140 ezer forint/fő/év. Havonta tehát 12 000 forintot költ fejenként az állam egészségügyi kiadásokra, ebben benne foglaltatik minden gyógyszertámogatás és a pénzbeli kiadások (táppénz, GYES) is! A legfrissebb adatok szerint az egy főre jutó egészségügyi kiadások a többi OECD országban a következőképpen alakulnak:




(forrás: OECD Health at Glance 2012, EÜ közkiadások fejenként, euróban, vásárlóerő-paritáson számolva)

Az egy főre jutó egészségügyi kiadások tekintetében mintegy 20 százalékkal vagyunk elmaradva Szlovákia, valamint 30 százalékkal Csehország mögött. Valamivel árnyaltabb a kép, ha a GDP-hez viszonyított összkiadást vesszük alapul:



(forrás: OECD Health at Glance 2012, EÜ köz+magánkiadások a GDP százalékában számolva)

Itthon a teljes GDP kevesebb, mint 8%-át fordítjuk egészségügyre, ebből 5% közkiadás és 3% körüli a magánkiadás. A teljes egészségügyre fordított forrás körülbelül 35%-a tehát magánkiadás! Ez viszonylag sok, főként, ha figyelembe vesszük, hogy elvileg a befizetett TB a szolgáltatások teljes körére kiterjed, egyéb hozzájárulást az egészségügyi ellátás nem igényelne (a gyógyszerre fordított önerőn kívül), tehát elméletben nem kellene, hogy szükség legyen ilyen mértékű magánforrás bevonására. A tendencia pedig jelenleg is a növekvő arányú magánkiadás irányába mutat (sok nyugati országban a tendencia ennek pont fordítottja, bár ott ez nem a magánkiadások csökkenésének, inkább a közkiadások növekedésének tulajdonítható). A magánkiadásokon belül a hálapénz arányát sokan sokféleképpen becsülik, én a 80 milliárdos becslést reálisnak tartom, így a 700-800 milliárdos magánkiadás mintegy 10%-át teheti ki.


A kamatkiadásokra fordított 1200 milliárd forint tehát, bátran kimondhatjuk, sok. Nyilván számos ország költ ennél többet is, kevesebbet is, de ettől függetlenül ez nagyon sok pénz, figyelembe véve azt, hogy majdnem ugyanennyit költünk egészségügyre is. Az egészségügyi kiadások aránya összességében a GDP-hez viszonyítva nagyjából megfelel a visegrádi országok átlagának, a közkiadások tekintetében azonban kezdünk lemaradni. Ebből következik, hogy a teljes egészségügyi kiadásokon belül viszont a magánkiadások aránya (kb. 35%) más kötelező társadalombiztosításon alapuló rendszerekhez képest viszonylag magas, és - köszönhetően az egyre kiszámíthatatlanabbul működős ellátórendszernek - növekvő tendenciát mutat. A magánkiadások jelentős része ráadásul nem szervezett, transzparens magánbiztosításokon keresztül kerül a rendszerbe (ennek aránya minimális, 1-2% körüli), hanem nehezen követhető és számítható módon, közvetlen kifizetésként. David Byrne, európai uniós egészségügyi és fogyasztóvédelmi biztos szavai kellene, hogy jelentsék a követendő utat országunk vezetői számára: "Az egészségügyi kiadásokat túl gyakran csak rövid távú költségnek tekintik, nem pedig hosszú távú beruházásnak."Még csak elkezdődött annak felismerése, hogy az egészségügyi ráfordítások a gazdasági növekedés alapvető hajtóerejét jelentik". Tanulmányában felhívja a figyelmet arra is, hogy a születéskor várható élettartam növekedésével hogyan korrelál a GDP növekedése és fordítva; a beteg társadalom a gazdasági konjunktúra megkerülhetetlen akadályát képezi.


Összegzés:
A gyermek-balesetek jelentős hatással vannak a társadalom egészére,
gazdasági, szociális és lelki vonatkozásban egyaránt.
Világszerte naponta családok ezrei veszítik el gyermeküket baleset következtében, és gyermekek tízezreinek kell
szembenézni a sérülések testi és pszichés következményeivel, melyek gyakran súlyosak,
tartósak, és a gyermekek egész életére kihatnak.
Néhány híresség is így veszítette el a gyermekét,mint pl:

  • Eric Clapton kisfia kiesett az ablakon,
  • Mike Tyson kislánya megfojtotta magát.Az alábbi linken olvashat róla.


 A jövőben a készülék segítségével az alábbi otthoni balesetek is elkerülhetőek lesznek




Az egészségügy közvetlen költségei mellett, az elveszített életévek, rokkantságban töltött évek, a családok szociális és lelki terhe, mely egy-egy baleset következtében családtagokra is kihat, sürgetővé teszi azt, hogy a baleset megelőzés minél előbb legyen a népegészségügy, a prevenció kiemelt része.

A gyermekek egészsége e tekintetben még nagyobb figyelmet érdemel. Ezt ismerte el az Egészségügyi és Környezetvédelmi Miniszterek 4. Konferenciája is, mely a négy legfontosabb prioritás közé emelte a gyermekkori balesetek megelőzését.
Statisztikai adatok szerint a gyermekkori halálokok között a balesetek vezetnek,az egyéves kor után bekövetkező tragédiák több mint feléért a különböző több szervi sérülések a felelősek.
Hasonlóan szomorú adat az is, hogy minden traumában meghalt gyermekre négy olyan túlélő jut, aki véglegesen testi és / vagy szellemi fogyatékos marad. Pedig az elszaporodó gyermek-balesetek döntő többsége megelőzhető. A baleset megelőzésben alapvető feladata van a szülői figyelemnek.


Számszerűsítve: öt-hat év alatt egy általános iskolányi gyereket veszítünk el.
Évente három-négy általános iskolányi osztálynak megfelelő számú gyermek szenved halálos kimenetelű balesetet. Ezzel az európai országok rangsorában meglehetősen rossz helyen állunk.
A gyermekfelügyeleti,és baleset megelőző készülék megvalósulásával az érintett korosztályok 51-70%-át lehetne megóvni az otthoni balesetektől. ( Ha csak a Magyarországi statisztikát vesszük figyelembe.) 

A projektet az Egészségügyi Minisztérium valamint az Országos Gyermek Egészségügyi Intézet is elismeréssel fogadta.



Az egészségügy közvetlen költségei mellett, az elveszített életévek, rokkantságban töltött évek, a családok szociális és lelki terhe, mely egy-egy baleset következtében családtagokra is kihat, sürgetővé teszi azt, hogy a baleset megelőzés minél előbb legyen a népegészségügy, a prevenció kiemelt része.


The project can be implemented in two ways.

1.Application that users can download to their mobile devices.

Application development is 4-6 months. Cost: 1.8 million HUF

2. Self-powered mobile device with encoders for up to 7 pieces.

The prototype is developed for 6-9 months. Cost: 8 million HUF

After making the prototype, two options are available.

1. Your hand will remain in the hands of your device and will be your exclusive manufacturer and distributor. If you want to profit from the project over the long term, / even for generations. In this case, two investment groups will support the project if you need more than $ 100 million. / I have previously consulted them /.

2. It is worth noting that the device is licensed to an open manufacturer around 1.5 to 2 million euros.

In order to implement the project, an EU non-refundable resource can be requested which in 2018 is 81.85 billion forints. See the link below.

https://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/allami-milliardok-hazai-vallalkozasoknak/?utm_source=cikkertesito&utm_medium=email&utm_campaign=cikkertesito

For more information about this device / application:

Children 0 to 4 years of age can not communicate in any case and are therefore unable to communicate with a parent, grandparent, foster parent, or a person entrusted with the supervision of children or persons with their specific situation, where they are in a particular room and what they are doing.

If the aforementioned persons are very busy with their housekeeping (washing, cooking, cleaning, washing up, ...) or around their house (mowing, gardening, etc.), they are supervised or supervised by a child, or children are less or not at all able to pay attention because they are divided or completely distracted by their accidents, such as burning, scalding, poisoning, falling, or even death.

In addition to the fact that children 0 to 4 years of age or children are not able to communicate in any case (as long as they are not learning to speak or are permanently silent), another overriding cause is involved in the design of the device.

For people with disabilities (mute-blind-minded) or disadvantaged people, they should be adults or children every day.

The childcare and accident prevention device can be used not only in the interior but also in the outskirts and in the interior (apartment, family house, yard)

It can be used on numerous sites,

You can inform about 7 children at once,

Within 100 meters range,

It can be customized to a test (it can be arranged in reality, the real estate and its immediate surroundings).

Voice command specifies the name of the child or children concerned.

The specific location or locations where the child or children are staying.

You can mark hazardous places (stairs, rails, terraces),

dangerous objects (fireplace, power supply, convector),

dangerous substances (hypochlorous, hydrochloric acid, medicine),

a dangerous distance (10,20,30 cm) approaching the user from the situation of the child, with the help of voice and alert tone.

You can set the intervals (10.20.30 sec., Etc.) to give information about the child / s position.

Market research

A survey of the Internet (not just nationwide) revealed that the target market segment was 94.7% open to using such a childcare and accident prevention device in their daily lives.

The average age of respondents is 33.1 years.

They would also be happy to recommend their friends after trying the device.

The device will be used in 50-50% of the touch and push-button versions.

Target market

Women, single children, children (their children), men.

Parents, foster parents, (moms, dads).

Grandparents (grandmothers, grandfathers).

Baby sitter, (home-abroad).

Children, relatives and adults of disadvantaged (seeing, hearing, intellectual) disadvantaged families.

Target market locally: Approximately 5000 families.

Target market in the region: approximately 26506 families.

The target market is national: approximately 1,300,000 families.

Target market worldwide: approximately 1,260,000,000 families.

Presentation of Device / Application

It is the same as that of mobile phones.

- Menu system

- Menu items (with a few exceptions) - Icons, navigation (customization)

In terms of appearance, it is also the same. (landscape, standing)

- Simplified (push-button). Display: 2D

- Serious (touchscreen). Display: 3D

accessories:

- Battery

- Charger (which is good for the device and the encoder too.)

The transducer must be clamped on the child / clothes.

With this device, you can avoid serious or even fatal accidents.

Health aspects:

Knowing the number and cause of the accidents makes it possible to develop accident prevention programs, devices and strategies to prevent further injuries and poisoning.

In our country traffic accidents have been given more publicity so far. The importance of this is no longer to be estimated, but it is important to know that accidents occur most frequently in the younger age groups at home and around, ie in households.

Health expenditures

The most recent data on interest expenditures paid on the Hungarian sovereign debt were published in the days. According to portfolio.hu, interest expense is unprecedented. Why was this so? How much is the amount spent on this, how much is this, compared to public spending on health? How much do we pay for ourselves, from "pockets" to our own health compared to public spending? Will there be less interest expenditures in the near future, or more public spending on health care? How much do we spend on health compared to others? I would like to give a bit more comprehensive picture, mostly with the bare numbers in the center, to be aware of the evolution of spending and the relative magnitude of each other.

State debt, interest rates

The total Hungarian GDP is nominally about 28 billion forints, and the state debt is about 78% of GDP. In 2012, the annual interest expenditures on government debt were HUF 1202 billion.

Health spending

Thus, the interest expenditures generated by the government debt amounted to HUF 1200 billion in 2012. Expenditure of the health fund is about 1400-1500 billion forints. It is clear that this is about 5% of total GDP of 28 thousand billion forints. Namely, it is about 140,000 HUF / person / year. It spends HUF 12,000 per month on state spending on health, including all medicines and cash benefits (sickness benefits, GYES)! According to the latest data, per capita health spending in the other OECD countries is as follows:

(source: OECD Health at Glance 2012, EW public expenditure per capita, in euro, calculated at purchasing power parity)

With regard to the per capita health expenditures, we are about 20 percent behind Slovakia and 30 percent behind the Czech Republic. The picture is somewhat more subtle when we take the total cost of GDP relative to GDP:

(source: OECD Health at Glance 2012, EW Public + Private Expenditures as a percentage of GDP)

In Hungary we spend less than 8% of the total GDP on health, of which 5% is public spending and 3% is private spending. About 35% of the total health care source is therefore private. This is relatively high, especially if we consider that in principle the paid TB extends to the full range of services, no other contribution would be required by health care (outside of the drug itself), so theoretically there should be no need to involve such a private source. The tendency is still pointing to increasing private spending (in many Western countries the tendency is reverse, although it is not due to the decline in private spending, but rather to the increase in public spending). Within private spending, the amount of gloomy money is estimated in many ways, and I think the 80 billion estimates are realistic, so it can account for about 10% of the 700 to 800 billion private spending.

The HUF 1200 billion spent on interest expenditures, therefore, can be said to be many. Obviously, many countries spend more, fewer, but still this is a lot of money, considering that we spend almost the same amount on health. Overall, the ratio of healthcare expenditure to GDP is broadly equivalent to the average for the Visegrad countries, but public spending is lagging behind. It follows that, in total health spending, the proportion of private spending (around 35%) is relatively high compared to other compulsory social security schemes and, as a result of the increasingly unpredictable operating system, an increasing tendency. In addition, a large part of private spending is not organized through transparent private insurance (the ratio is minimal, around 1 to 2%), but is difficult to track and calculate as a direct payment. The intention to reduce interest expenditures is certainly a positive and stimulating economy, from which even health can benefit, but with inconsistent decisions and declarations and austerity of investor confidence, despite a relatively favorable mood for us, it will be difficult to achieve stable results. In healthcare, for now, there is no government intention to increase public spending; moreover, I see more and more that the management of the country seizes every opportunity to further restrict resources. David Byrne, EU Commissioner for Health and Consumer Protection, should be reporting the way for our country leaders: "Healthcare spending too often is seen as a short-term cost rather than a long-term investment." It has just begun to recognize that health expenditures is a key driving force for economic growth. "In his study, he also points out how the growth in GDP is correlated with the growth in life expectancy at birth, and vice versa: a sick society constitutes an inevitable barrier to economic activity.

Summary:

Childbreaking has a significant impact on society as a whole,

economic, social and psychological aspects.

Thousands of families in the world every day lose their children as a result of an accident and have tens of thousands of children

to face the physical and psychological consequences of injuries, which are often severe,

are durable and affect the lives of children throughout their lives. Some celebrities have lost their child like this:

Eric Clapton's son dropped out of the window,

Mike Tyson's daughter strangled her.It's the link below.

https://www.nlcafe.hu/sztarok/20100306/halott_gyermekeiket_siratjak_a_vilagsztarok/

In the future, the following home accidents will also be avoided: https://www.rtlklub.hu/hirek/belfold/video/137215

https://www.origo.hu/itthon/20120801-levagta-a-betonkevero-a-kisfiu-ujjat.html

https://www.origo.hu/nagyvilag/20120717-a-szomszed-kapta-el-a-harmadikrol-kizuhano-kislanyt.html

In addition to the direct costs of health care, lost years of life, invalidity and the social and psychological burden of families, which also affects family members as a result of an accident, urges that accidents prevention be a major part of public health and prevention.

Children's health deserves more attention in this respect. This was also acknowledged by the 4th Conference of Health and Environmental Ministers, which highlighted the prevention of childhood accidents as the four most important priorities.

According to statistics, accidents lead to childhood deaths, more than half of the tragedies occurring after one year of age are responsible for multiple bodily injuries.

A similarly sad fact is that every survivor of a traumatic death has four survivors permanently with physical and / or mental disabilities. However, the overwhelming majority of childhood accidents can be prevented. In the prevention of an accident, the primary responsibility for parental care is paramount.

Quoted: In five to six years, we lose a general school child.

An equivalent number of children, who have three or four primary school grades per year, suffer fatal accidents. This is the ranking of European countries in a rather bad location.

By implementing the childcare and accident prevention device, 51-70% of the age groups affected could be protected from home accidents. (If only statistics in Hungary are taken into account.)

The project was also recognized by the Ministry of Health and the National Institute of Child Health.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el